BRĪNUMOTIŅA

BRĪNUMOTIŅA

Bērni nelielās grupiņās vai individuāli, apgūstot dažādas zīmēšanas, veidošanas un aplicēšanas tehnikas, mācās vizuālās pasaules pamatus.Skolotājas iedrošināti un tai līdzdarbojoties atraisa radošo domāšanu, attīsta vērot un pamanīt prasmes.

SKANĪGĀ NOTIŅA

SKANĪGĀ NOTIŅA

“Skanīgās notiņas” nodarbības notiek, balstoties uz vācu pedagoga Karla Orfa metodi bērnu vispusīgai muzikālajai attīstībai.

Nodarbībās mēs:

dziedam solo un ansamblī

spēlējam dažādus mūzikas instrumentus (melodiskos un ritma)

veidojam instrumentu orķestri

klausāmies un stāstām muzikālās pasakas,

spēlējam dažādas muzikālās spēles.

Darbojoties "Skanīgajā notiņā" bērni attīsta dzirdi, ritma izjūtu, fantāziju, iemācās klausīties mūziku, izteikt to ar kustībām un gūst prieku kopīgi muzicējot.

PASAKU - SMILŠU MĀJA

PASAKU - SMILŠU MĀJA

Pasaku – smilšu mājā ir radīta vide- aprīkojums, materiāli, kas ļauj uzplaukt bērna radošumam. Profesionāli darbinieki  atbalsta bērna patstāvību, iedrošinot izvēlēties sev piemērotas nodarbes, palīdzot piedzīvot pašu radītu piedzīvojumu. Vide un atmosfēra radīta , lai mazinātu stresu – kas ir vislielākais ienaidnieks mācību un attīstības procesā.

Bērniņus , kam bērnu dārzs ir jauna pieredze ,vai kuri jūtas satraukti , šeit sagaida senas un pazīstamas lietas – īpašā burvju laiva ( šūpulis ), kas palīdz nokļūt līdz miera ostai  vai kāda mīļa pasaku grāmata, vai pat reizēm medus pods.  Burvju koka aliņā var doties stāstīt noslēpumus vai drosmīgi iet “pabaidīties”.  Īpašā godā celtas  arī ķermeniskās sajūtas – var palutināt nogurušās rociņas pupu vannā vai piekusušās kājiņas vai muguriņu – bumbu vannā.

DEJOŠANA

DEJOŠANA

Dejošanas nodarbībās strādājam un attīstām sava ķermeņa apzināšanos, stājas uzlabošanu, kustību amplitūdas un precizitātes kontrolēšanu mūsu ķermenī. Attīstām ritma izjūtu, koordinācijas un sīkās motorikas attīstību, trenējam atmiņu. Pievēršu uzmanību arī bērnu augumiem, it sevišķi šajā vecumā novērojamā t.s. "x" un "o" kājiņu formas koriģēšanu un darām to visu dejojot dejas un izspēlējam rotaļdejas.Mana pieredze kā deju skolotājai ar pirmsskolas vecuma bērniem ir 4 gadi. 

BALETS

BALETS

Angļu valoda

Angļu valoda

Programma Happy Child ar mūziku, kustībām un rotaļām ļauj bērniem apgūt angļu valodu jautrā, interaktīvā vidē. Iknedēļas nodarbībās ir iekļautas dziesmas, pasakas, stāsti, dažādas aktivitātes, rotaļlietas un spēles, lai pēc iespējas interesantākā veidā iepazīstinātu bērnus ar angļu valodu. Bērniem jau no 2 gadu vecuma ir iespēja sākt apmeklēt Happy Child sagatavošanas nodarbības. Bērni no triju līdz septiņu gadu vecumam apgūst angļu valodu, kas atbilst CEFR un TESOL izstrādātiem standartiem. Happy Child mērķis ir, lai uzsākot skolas gaitas, bērnu angļu valodas zināšanu līmenis atbilstu A1 (pamatzināšanas svešvalodā). Lai izaugsme būtu straujāka, mēs iesaistām arī vecākus, katru nedēļu elektroniski sūtot nodarbību aprakstus un brīvā laika pavadīšanas iespējas, kopīgi nostiprinot angļu valodas zināšanas

DŽUDO

DŽUDO

Džudo klubs "KYODAI" par savu svarīgāko uzdevumu uzskata bērnu un jauniešu iesaistīšanu sporta aktivitātes, pretstatā dīkdieniskam dzīves veidam, kas dažādu materiālu un morālu apsvērumu dēļ prevalē jauniešu vidū. Protams, piedāvājot nodarbības džudo. Tā kā nodarbes šajā sporta veidā vismaz sākotnēji neprasa lielus finansiālus ieguldījumus, tad jau gada laikā ir redzami pietiekami labi panākumi.

Nodarbības saturs:

 Draudzīgu attiecību veidošana;

 Komandas gara veidošana;

 Disciplīnas mācība;

 Japānas kultūras iepazīšana;

 Vispārējā fiziskā sagatavošana;

 Vingrošana, akrobātika, lokanība;

 Džudo spēles, stafetes, konkursi.

PROGRAMMĒŠANA

PROGRAMMĒŠANA

Nodarbībās tiek attīstīta algoritmiskā, loģiskā, tehniskā domāšana ar mērķi ieinteresēt programmēšanā un inženierijas pamatos. Šīs prasmes ir ļoti pieprasītas mūsdienu tirgū, tāpēc atklāj talantu jau tagad! Bērniem būs iespēja veidot savas spēles, konstruēt robotus, rakstīt pirmās programmas, protams, labi pavadot laiku. 

lacis